Bezoekersinfo de11devande11de 2025
Op deze pagina vind je alle handige informatie voor tijdens je bezoek aan de11devande11de 2025.
- Op het evenemententerrein van de11devande11de is ons huisreglement van toepassing. Lees het reglement goed door, zo zorgen we met zijn allen voor een veilig verloop van de11devande11de.
- Toegang enkel op vertoon van een geldig ticket.
- Je ticket is maar één keer te scannen, het verlaten en opnieuw betreden van het evenemententerrein is helaas niet mogelijk.
- Ben je je ticket(s) verloren? Vraag ze gemakkelijk opnieuw op via deze link.
- Het evenement is uitverkocht. Heb je helaas nog geen ticket weten te bemachtigen? Kijk dan of je nog een ticket veilig en betrouwbaar kunt overkopen via TicketSwap.
- De poorten gaan open vanaf 09:30 en het programma duurt van 11:00 tot 20:00.
- Wie komt er wanneer optreden? Het programma vind je hier.
- De plattegrond van deze editie vind je hier. Let op, het plein ziet er anders uit dan voorgaande edities.
- Op het evenemententerrein zijn drankbarren, foodpunten, toiletten en een EHBO-punt aanwezig. Het EHBO-punt bevindt zich bij Ingang A direct tegenover het station.
- Nooduitgangen zijn aanwezig aan de 4 zijden van het plein (Hamstraat, Veldstraat, Willem II Singel en Godsweerdersingel).
- Het NIX18 bandje dat je nodig hebt om alcoholische consumpties mee te bestellen ontvang je bij binnenkomst. Het bandje wordt verstrekt aan iedereen die 18 jaar of ouder is.
- We maken géén gebruik meer van consumptiemunten. Bij de barren en foodpunten betaal je vanaf deze editie met ofwel je eigen pinpas, ofwel een betaalpas van het evenement.
- De betaalpas van het evenement kost €1,-
- Deze betaalpas is enkel met contant geld aan te schaffen en op te waarderen.
- Het tegoed op de betaalpas van het evenement is maximaal op te waarderen tot €150,-
- De betaalpas is op te halen op de hoek van Bar A en het Frituur foodpunt aan de kant van hotel Roermond (zie plattegrond).
- Heb je resterend saldo op de betaalpas na afloop van het programma? Het saldo op je betaalpas kun je tot 21:00 bij datzelfde punt terug uit laten betalen.
- We werken, net als vorig jaar, met een borgsysteem op de plastic drinkbekers en bierpitchers.
- Bij je eerste bestelling betaal je een borgsom van €1,25 consumptie voor een drinkbeker en €3,75 consumptie voor een bierpitcher.
- De drinkbeker(s) en/of bierpitcher(s) kun je weer inleveren bij het borg retoursysteem bij de in-/uitgangen van het evenemententerrein.
- Bij het retoursysteem kun je de bekers tot 21:00 inleveren. Het apparaat telt het aantal bekers en geeft je een voucher terug ter waarde van de borg wat je voor de bekers betaald hebt. De voucher is te verzilveren door de QR-code erop te scannen en op de bijbehorende website het proces te doorlopen.
- De weersvoorspellingen zien er goed uit voor de tijd van het jaar, maar het kan ‘s avonds goed afkoelen. Zorg dus voor een goed aantal laagjes kleding.
- Laten we er samen met z’n allen een geweldige start van het nieuwe Vastelaovesseizoen van maken!
- Mocht je nog vragen hebben over het evenement, de faciliteiten of andere zaken, mail dan gerust naar [email protected]
